🔍 בעשור האחרון, השירות בישראל הפך לנושא כאוב עבור עשרות אלפי צרכנים. לפי סקר שנערך לאחרונה, 42.3% מהישראלים אינם מרוצים משירות הלקוחות בארץ. זמני ההמתנה ממושכים, המערכות טלפוניות מסורבלות, ורוב החברות דוחפות את הלקוח לקבל “שירות” באתר אינטרנט – גם כשאין לו כלים לכך.

שירות הלקוחות בישראל – משבר מתמשך

אם פעם היה מספיק להמתין 2–3 דקות כדי לדבר עם נציג שירות אנושי, כיום מדובר בזמן המתנה ממוצע של 20–80 דקות (!) במוקדי חברות הסלולר והתקשורת. הצרכן הישראלי איבד אמון. נציגים שלא בודקים את פרטי הבעיה, חברות שמטעו חיובים, ושירות שמתחיל בהתנצלות – אלו הפכו לסטנדרט.

🧠 ד”ר נדב גולדשמידט, עורך כתב העת “מצוינות בשירות” טוען: “לא לתת שירות זה לירות לעצמך ברגל”. והצרכן הישראלי – פוסט טראומטי. הוא כבר לא מאמין, לא מתרגש, ולא מוכן לספוג. הוא רוצה מענה אנושי, מיידי, אמין.


אז מה עושים? קונים רק במקום שמכבד אותך

בדיוק כאן נכנס אתר WorldGadgeta.co.il – אתר גאדג’טים ישראלי שמבין את הצרכן.

שירות לקוחות אנושי בעברית בווצאפ אישי – 24/7
החזרות חינם לכל מוצר – בלי ויכוחים
משלוחים חינם לכל הארץ
תשלום מאובטח עם פייפאל, אשראי או ביט
הנחות בלעדיות – 20% הנחה עם קוד קופון: 2024


מומלצים על ידי כתבי טכנולוגיה וערוצי חדשות:


קטגוריות בולטות באתר:


למה דווקא WorldGadgeta? כי כאן השירות לפני הכול

🔑 מילות מפתח לקידום בגוגל:


מסקנה: הצרכן הישראלי לא פראייר – והוא מחפש חוויית קנייה עם גב

אם גם אתם עייפים מהתסכול שבשירות הלקוחות, זה הזמן לנסות אתר שמבין אתכם.

בקרו עכשיו באתר https://worldgadgeta.co.il, תיהנו מהנחה, שירות אישי, מוצרי איכות ומעל הכול – יחס אנושי.

קוד קופון: 2024 – מעניק 20% הנחה!

👈 מהפכה בשירות הלקוחות – מתחילה כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לחץ כאן לחיפוש מוצרים
💬
חפשו כאן את המוצר שלכם
🔍